Katedra Hungarystyki

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Polski | English | Magyar | Suomi

Front Office Assistant z językiem węgierskim

Drukuj

Czołowy, światowy producent komponentów do wind osobowych (drzwi, silniki, kabiny, wciągarki) oraz kompletnych wind do nowoczesnych budynków, firma z długą historią
i własną siecią międzynarodowych biur handlowych na całym świecie, w związku z dalszym dynamicznym rozwojem działalności oddziału w Polsce, poszukuje kompetentnej osoby do pracy biurowej na stanowisku:

Front Office Assistant z językiem węgierskim

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

- praca stacjonarna w biurze handlowym w Warszawie, nowo tworzone stanowisko

- bieżące przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zamówień przychodzących od Klientów z Węgier oraz krajów Bałkańskich

- bezpośredni kontakt telefoniczny z Klientami w języku węgierskim i angielskim

- administracyjne wsparcie codziennej pracy działu handlowego

- wsparcie handlowców z Węgier i Bałkanów w przygotowywaniu ofert dla Klientów; uzupełnianie dokumentacji, uzyskiwanie z działu technicznego w Polsce dodatkowych informacji technicznych niezbędnych handlowcom do ofertowania

- pełnienie roli łącznika między zespołem handlowym a działem technicznym (projektowym) w biurze

- przyjmowanie rozmów telefonicznych od potencjalnych i obecnych Klientów z Węgier i Bałkanów dzwoniących do działu handlowego, udzielanie informacji w zakresie oferty handlowej

- bliska telefoniczna i mailowa współpraca z Klientami (firmami specjalizującymi się w serwisie, montażu i modernizacji wind)

- przygotowywanie dokumentów handlowych

- osoba ta nie będzie zajmować się aktywną sprzedażą lecz wsparciem administracyjnym dla zespołu handlowego;

- wsparcie administracyjne dla Dyrektora Sprzedaży (raporty sprzedaży, systematyzowanie raportów, zestawienia)

- monitorowanie rynku oraz konkurencji; udział w wydarzeniach branżowych

- raportowanie do Dyrektora Sprzedaży w Polsce

- praca w biurze (prawobrzeżna strona Warszawy)

 

Wymagania:

- wykształcenie wyższe; lub osoba w trakcie studiów zaocznych dyspozycyjna do pracy na pełen etat

- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w wsparciu administracyjnym sprzedaży

- bardzo dobra znajomość języka węgierskiego, dobra znajomość języka angielskiego i polskiego (wymóg konieczny)

- duża samodzielność

- wysoka kultura osobista, otwartość na ludzi

- nastawienie na aktywne wsparcie działu handlowego w realizacji celów

- umiejętność komunikowania się i współpracy z osobami na różnych stanowiskach w firmie

- dobra organizacja pracy

 

Oferujemy:

- możliwość dołączenia do zespołu światowego producenta komponentów do wind osobowych

- umowa o pracę, stabilne zatrudnienie; wynagrodzenie podstawowe plus bonus roczny; opieka medyczna

- długofalową współpracę i możliwości rozwoju w strukturach firmy

- nowo tworzone stanowisko w wyniku dalszego rozwoju firmy

 

Zainteresowane osoby proszone są o przesłanie swojego CV w języku polskim na poniższy adres mailowy w tytule wpisując „FOA.WEG”

Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.