Katedra Hungarystyki

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Polski | English | Magyar | Suomi

Specjalista ds. Obsługi Klienta Sklepu Internetowego [węgierski]

Drukuj

Armatis-LC jest francuską firmą, która specjalizuje się w zarządzaniu relacjami z klientem na odległość. W ciągu 25 lat działalności zdobyliśmy uznanie klientów i jesteśmy jednym z liderów w sektorze zarządzania relacjami z klientem na odległość.

W związku z dynamicznym rozwojem naszej Firmy oraz uruchomieniem usług dla prestiżowego zagranicznego Klienta, poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalisty ds. Obsługi Klienta Sklepu Internetowego z j. węgierskim



Jakie będą Twoje zadania?

• Obsługa połączeń przychodzących, czatu i korespondencji mailowej w języku węgierskim od Klientów internetowego sklepu z artykułami dla zwierząt,
• Udzielanie informacji na pytania odnośnie zamówień, dostaw, zwrotów, skarg, reklamacji i innych. 

Co jest dla nas istotne?

• Znajomość języka węgierskiego na poziomie min. B2/C1,
• Dobra znajomość obsługi komputera,
• Dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin - od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00 (praca w systemie 2-zmianowym),
• Komunikatywność oraz umiejętność nawiązywania relacji.

Co możemy Ci zaoferować?

• Stabilne warunki zatrudnienia w rozwijającej się organizacji,
• Wynagrodzenie, które składa się z:
- wysokiej stawki godzinowej,
- atrakcyjnego systemu motywacyjnego, 
• Pakiet szkoleń wstępnych, na których zyskasz wiedzę z zakresu obsługi Klienta,
• Wsparcie na każdym etapie współpracy,
• Jasną ścieżkę awansu i możliwość rozwoju w strukturach firmy;
• Benefity pozapłacowe,
• Pracę w międzynarodowym środowisku w stałym kontakcie z językami obcymi;
• Pracę w zespole w atmosferze wzajemnego poszanowania i wsparcia.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .